Followers

Monday, 11 March 2013

Adeq Angkat Yang Paling Aku Sayang..



Assalamualaikum dan Selamat malam semua..
Sekarang telah tepat pukul 10.18 malam..warta berita hari ini ingin melaporkan tentang
2 orang adeq angkat kepada Bulan Bintang ini..hahahahaha..
Bila sudah menginjak ke tengah malam,pale pun sudah tidak berapa nak sihat daaaa...
hahahahaha...

Bila bercakap soal adeq angkat nie kan..pasti ramai yang ada adeq angkat..
nie nasib baek bukan dalam kelas,kalau dalam kelas..jap2 nak try bayangkan..
aku jadi cikgu lah kan..ok anak2 murid semua..cikgu nak tanya nie,sape dekat sini ada adeq angkat..
memang boleh dikatakan separuh kelas angkat tangan..hahaha..
Tapi tu lah..yang dah ada adeq dekat umah pun,still lagi cari adeq angkat..hahahaha..
samalah macam aku,tapi aku tak carilah..cuma bila aku rasa selesa dengan budak yang bawah dari aku,
aku akan anggap dyowg semua macam adeq aku sendiri..
ala3....sweet an...hahahaha...anak sapelah nie kan...hahahha...
an dah terbangga..

Tanpa melengahkan masa lagi..sekarang aku akan memperkenalkan 2 orang adeq angkat aku..
yang selalu buat hidup aku huru-hara...hahahaha...eh3..tak lh..gurau je..
mestilah buat diri aku bahagia...hahahaha...

Jejaka tampan nie bernama SYahmi..
Dia nie adeq angkat aku secara tidak sengaja..
Sebab apa aku cakap cam tu,sebabnya dia nie adalah kawan kepada
sepupu aku...hahaha..yang lawaknya,aku tidak sangka pulak dia berani
memulakan perkenalan untuk mengenali aku nie..
terkejut aku..tapi setelah kenal dirinya..dia sangat baik budaknya
dan yang paling penting dia adalah penasihat aku sekarang..
hahahahaha..

Ha try teka yang mana satu adeq kesayangan aku...tudung merah @ biru..
jeng3..hahahaha..
Ok xnk r teka2 nie...
adeq angkat aku yang gulz nie adalah
yang pakai tudung merah 2..comel x dia..
comelkan..ha,nama dy ialah adilah..
budak uitm dungun dan memerangkap
adeq kepada kawan baek aku iaitu ainani muhammad..




Dengan itu selesailah sudah perkenalan
dan coretan aku tentang adeq angkat aku yang paling aku sayang nie..dengan adanya mereka,terasa kekosongan terisi walaupun masih ag ase kekosongan tersebut..oklah..sampai disini dulu dan ASSALAMUALAIKUM semua.. ^__^

No comments:

Post a Comment