Followers

Tuesday 12 March 2013

Aku Dan Air Mata ????


Assalamualaikum semua..diharap semua sihat-sihat hendaknya dan dilindung oleh
Allah s.w.t..amin...

Ok tajuk entry aku pada saat ini ialah berkisarkan tentang "Aku Dan Air Mata " ...
Kenapa aku memilih tajuk ini..jap ea..nk pikir jap..nape ea..ermmm..??????
hahahahha..tajuk ini sebenarnya lebih kepada pengalaman yang pernah aku lalui sepanjang kehidupan
aku dimuka bumi Allah s.w.t ini..Serius wey..macam-macam jenis ujian dan dugaan sudah
datang memperkenalkan cara mereka yang tersendiri..hahahaha..kadang-kadang..
berdebak..aku jatuh tersungkur daaaa....hahaha..
Jatuh mahupun bangun seseorang,semuanya terletak pada diri kita sendiri..betul ke tidak.X3..
ask ur self..than get the answers..hahaha..

Sebagai seorang manusia yang memegang gelaran khalifah dibumi 
Allah s.w.t nie..memang tak akan terlepas dari ujian kan..tapi aku tetap bersyukur
sebab disaat aku memerlukan,Allah s.w.t akan selalu menghadirkan seseorang
yang sentiasa aku tunggu selalu..Dye selalu berkata,saya akan selalu dapat tahu keadaan
awak hanya melalui instinct saya..walaupun kadang-kadang aku selalu mengelak 
dan mengatakan..ishhh,tak pun..banyak pikir nie..hahaha..biasalah ego tinggi
melangit lah katakan..hahahah..

Luahan (1 )
Jatuh air mataku iringi, remuk ke dalam hatiku,
Saat ku kehilanganmu,dan hanya rintik hujan yang menemani aku..
Disaat aku bertahan,selama ini aku bertahan..
Lewati semua malam dinginnya,aku pandangi hanyalah langkahmu..
wahai kau air mataku,hanya engkaulah saksi hidupku..
Saat aku kehilangannya..saat aku kehilangannya..
Jatuhnya pun masih dipangkuanku..
tak perlu kau sesali...
Disetiap detak jantungku..
Hanyalah engkau yang menemaniku..
Saat ku kehilangannya..saat ku kehilangannya..
Wahai kau air mata ku,hanyalah engkaulah saksi hidupku..
Saat aku kehilangannya..saat aku kehilangannya..
Disetiap detak jantungku...

Semua pasti tertanya-tanyakan siapakah yang selalu,aku tunggu itu..dan cukup merindui..
huhuhu..jap taw aku kenalkan pada kamu semua..

Nur Ain Radiah Bt Zainal..
Merupakan Sahabat baek aku pada
suatu ketika dahulu,tapi kini..
tidak lagi..walaupun
begitu dye tetap dihati..
dahulu hingga kini..



Ayat ini saya berikan pada awak,
Disebabkan saya tidak pandai
untuk meluahkan..
jadi saya harap ia dapat
membantu diri awak mencari
jawapan yang selama
ini awak cari..


Ini sahaja yang dapat aku coretkan dan
mudah-mudahan ia akan menjadi 
satu kenangan yang terindah buat diri aku.

Sekian,ASSALAMUALAIKUM..^_^



No comments:

Post a Comment