Followers

Tuesday 12 March 2013

First Sight.... OMG


Assalamulaikum and Gud morning semua...hahaha
rasanya belum terlambat ag tuk ucapkan selamat pagi kan..X3...hahahha
Nampak tak permaenan dye..nie msti baru bangun tidur...hahaha..
tak boleh wat menantu langsung..huhuhu...
diam...yer semua..rahsia nie antara kita je..hahahaha..

Today aku nak cuba rungkaikan sedikit tentang first sight...kamo semua mesti pernah mengalami first sight kan,and mesti first sight yang kamo alami tu dengan pelbagai cara..hahahaha
Ada orang cakap first sight nie best...dan ada juga orang cakap,first sight nie memang susah nak lupa...
betul ke ????? hanya dye dan dirinya yang tahu...

Setiap orang kebanyakkan yang melalui first sight nie, pasti akan berharap teman first sight itulah yang akan menjadi teman kekalnya sehingga hujung nyawa tapi tanpa di sedari,pelbagai dugaan pulak yang menimpa..Nauzubillah..
Tapi itulah semuanya telah tertulis dah di dalam luf mahfuz..mungkin si dye hanyalah datang untuk mencoret kenangan yang terindah dan bagi memberikan kita satu pengalaman tentang bagaimana kita menghandle perasaan kita.Bercakap pasal perasaan pulakan,bila seseorang itu dah memang cinta mati dengan first sight,mereka sanggup lakukan apa saja demi orang yang dicintainya..pelbagai bukti mereka try tunjukkan..hurmm..tapi itulah..kadang-kadang mungkin teman kita akan perasan,kadang buat-buat tak perasan dan kadang-kadang langsung tak sedar..
(Yang nie memang parah r..)

Tidak terlepas juga bagi pihak aku,aku juga pernah mengalami first sight nie..masa aku merasai first sight nie,umur aku baru menginjak remaja..kira-kira dalam umur 18 tahun..Pada masa nie,serius sayang gile-gile r aku dekat dia,tapi aku nie jenis yang suka pendam..aku tak pernah bagitahu dye pun sehingga aku kehilangan dye..Kamo semua nak tahu tak,aku nie sanggup buat apa saja demi orang yang aku sayang,walaupun aku tahu dye xnah sedar kewujudan aku di sisi dye..kebanyakkan aku lakukan semuanya hanya ingin melihat dye gembira dan sentiasa sihat di mata aku..hahahahaha..tapi itulah salah aku,
hanyalah dengan
aku tidak pernah mengungkapkan kata cinta pada dirinya...eh3..tapi jangan salah paham taw..
aku buat semua nie bersebab..sebabnya aku tahu,bila aku bagitahu dye yang aku sayang dan suke dye..pasri aku akan kehilangan dye satu hari nanti...jadi bialah hubungan kami hanya diteruskan dengan pertalian PERSAHABATAN sahaja..itu sudah memadai bagi aku..

Bagi aku, bila aku dengan dye bersahabat,aku boleh jaga dan boleh melihat dye setiap hari dan yang paling penting kemesraan kami tidak akan terlebih.....aku juga tidak perlu berharap..Berharap nie sakit..wow..aku memang surrender beb...tak mampu aku...

Lawpun sehingga sekarang,hanya dye dihati aku..aku akan pendam dan jaga perasaan aku ini supaya
ia tidak terlalu over limits..hope so..hahahaha..janji aku dapat lihat dye bahagia nan orang yang dye sayang
dan mampu memberikan sepenuh kasih sayang padanya..Doa aku untuk dirinya,tidak pernah
hilang..Setiap kali bertemu dengan Allah s.w.t, aku pasti akan sedekahkan doa kerinduan aku padanya dan berharap Allah s.w.t boleh tolong sampaikan..hahahahah...amin...

Kalau nak bercerita pasal first sight aku nie kan..sampai esok ke tahun depan pun tak akan abis..
hahahahahha...cukuplah kut itu sahaja yang mampu aku coretkan..

Kepada hamba allah yang sentiasa dihati ini,doa aku untuk dirimu tidak akan pernah hilang
dan izinkan aku menyanyangi dirimu,walaupun hanya dengan jarak jauh dan melalui doa akan ku sampaikan rinduku padamu...Semoga dirimu sentiasa dilindungi oleh Allah s.w.t..

Terima kasih Ya Allah s.w.t kerana sentiasa menjadi perantaraan kasih sayang aku dan dirinya
dan terima kasih kerana sentiasa di sisiku..

Sekian terima kasih dan ASSALAMUALAIKUM.. ^__^

No comments:

Post a Comment