Followers

Monday 11 March 2013

Sebuah Kerinduan secebik Kasih Sayang...

Sebuah Kerinduan secebik Kasih Sayang...

Tajuk entry pertama saya dalam memulakan langkah untuk mencoret kembali liku-liku kehidupan saya sebagai seorang manusia.

  hahahahahha...tengok tak permaenan saya macam mana..pergghhh...ayat skema tu..kalah cter sembilu...hahahaha...xde lah saya nie bukan lah skema owg ny and not really serius in my life..aaa..jgn slp..bkn mkne xserius lam hidup saya selalu maen2..xmo3..saya cuma xserius pada tempat dan situasi saje...hahahha

ok now lets start wif my life..ok as u want 2 know..juz col me BINTANG @ BULAN..coz this is my favorite things..dan dye memiliki maksud yang tersendiri taw..hahahahha..ooopppsss...mesti semua tertanya-tanya pe motif saya buat blog nie an..actlly xde motif pun..just for fun and make a lots of friend..

Bak kata orang purba kala..BERCINTA BIAR 1 DAN BERKAWAN BIAR SERIBU..hahaha..janganlah kamo semua hairan taw,kenapa saya nie bila tulis mesti gelak..gelak tu adalah sebahagian dari hidup saya..sebab bila saya gelak,saya akan rasa bahagia and the most importand kawan-kawan akan bagi respond at saya..

do u know..i have a lots of friend but kawan wak,macam yang kita selalu dengar orang purba kala mengatakan...jeng3...KAWAN YANG GEMBIRA RAMAI SEKALI TAPI KAWAN YANG SANGGUP MENANGIS..DALAM 1 MILLION nie just 1 orang je yang akan kita temui..betul ke tidak..x3...
(THINKS ABOUT ITS ).

Sekarang saya nak kenal an dengan sahabat yang selalu berada di samping saya yang selalu bagi nasihat yang berguna..






Nama diberi Nor Azmira aka Kak Myra







Nama diberi Nurfarahin Aka Farah






Nama diberi Rafiza Hidayu Aka Fiza 

No comments:

Post a Comment