Followers

Thursday 14 March 2013

Yes i`m robot and Doll also






Nape aku cakap diri aku sebagai robot dan juga
patung..sebab aku penat dengan memiliki
perasaan dan aku penat dengan permainan
dunia..seyes aku cakap..semua hamba Allah s.w.t
yang aku jumpa di atas muka bumi ini
mengatakan aku nie seorang yang tidak
mempunyai perasaan dan hanya membosankan..
hahahhaa..seyes pertama kali mendengar luahan itu
aku terasa macam terhina tapi tak apa..hahahha
aku just thinks positif..
yer aku akui aku seorang ego dan memang aku tidak
pandai untuk melayan orang terlalu istimewa..
tapi jangan silap..setiap yang aku lakukan semuanya bersebab
jadi jangan sesekali, mencemuh aku..
Sekarang aku sudah penat,dan bialah jika aku ada perasaan
atau tidak cukup hanya aku dan allah yang tahu..
dan bagaimana layanan aku berikan,cukuplah terdekat sahaja
yang mengetahuinya dan orang yang pernah menjadi 
insan istimewa dalam diri aku..

Maaplah entry malam nie hanya berkaitan dengan perasaan..
bukan apa cuma ingin meluahkan apa yang terpendam..
walaupun tidak semua mampu diluahkan,
cukuplah rasa lega buat seketika...hehehe..
ok lah mata pun dah tak mampu untuk bertahan..
in shaa allah,kalau diizinkan..esok,aku akan uptaded lagi
WASSALAM..

No comments:

Post a Comment